restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

vineri, 5 februarie 2016

Ziarul Adevarul de Calafat a depasit o jumatate de milion de cititori !

Redactia ziarului on-line Adevarul de Calafat va multumeste dvs. tuturor cititorilor care zi de zi sau atunci cand ati avut nevoie de o informatie corecta sau o dezvaluire in exclusivitate ne-ati accesat si chiar ne-ati recomandat prietenilor !
Datorita dvs., in primul rand, ne-am castigat notorietate in piata media si am devenit un ziar etalon in lupta pentru adevar si mereu in slujba cetatenilor !
Am depasit o jumatate de milion de cititori !!!
Si mai stiti ceva ? ...Mereu cand am avut dubii, am spus adevarul...ADEVARUL DE CALAFAT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu